Monday, December 23, 2013

Спри да ми досаждаш!




Гледам си най-спокойно рекламите и изведнъж някакъв се появява с наставническите думи Bеднага остави каквото правиш и ме слушай много внимателно!"
После започна да изниква през две-три реклами и ме вбеси.




Чакай бе, кой си ти, та ще ми викаш да те слушам? Изобщо не ме интересува какво имаш да споделиш. Знам ги мошениците като теб. Hикнете под път и над път с по сто различни клипа и във всеки от тях разказвате различна история. Повтаря се само измисленият ви продукт някаква шантава система, която уж прави хората милионери. Като си милионер, защо висиш в нета, а не скиташ по луксозни курорти? Майстор бил. Знам те колко си майстор. Cамо в лъжата. И не ми прилагай тъжния глас, понеже няма кой да се върже!


Най-смешни са онези, които обещават яки пачки без да правиш абсолютно нищо. Само трябвало да оставиш компютъра включен. Hа кого ги разправяш, бе? Дете няма да повярва на този номер.





2 comments:

  1. Отвратителни са тези. Представят се за магьосници. Всеки от тях е открил нещо неповторими, демек много умни са. Чудя се дали някой им вярва? Съмнително.

    ReplyDelete
  2. Крайно време е за бойкот на всички, които са сложили по сайтовете си разни приставки блокиращи прозорците на браузъра.
    Kато не могат да разберат, че бизнес в интернет не се прави така, трябва някой да ги научи.
    Не става да пречиш на другите и в същото време да очакваш сътрудничество от тях. Абсурдно е.

    ReplyDelete